Ta strona używa plików cookies (ciasteczek) niezbędnych do jej prawidłowego działania. Poruszając się po stronie wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
  • fitness warszawa
  • silownia warszawa

Opis zajęć

TBC – Total Body Condition

Zajęcia, których głównym celem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni, poprawa ogólnej kondycji fizycznej całego ciała. W tego typu zajęciach wykorzystujemy przybory takie jak elastyczne taśmy, hantle, obciążniki na nogi, duże piłki, małe piłki i platformy do step aerobiku.

Płaski brzuch+Stretching

Trening, w którym skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha a na koniec rozciąganie mięśni i przyjemny relaks.

Zumba® Fitness

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytmach specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba® Fitness przede wszystkim umożliwia spalanie dużej ilości kalorii przy wspaniałej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć pozwala odpocząć od problemów życia codziennego i nabrać energii przed kolejnym dniem. Proste kroki taneczne oraz porywająca muzyka latynoska sprawia, że każda pani z zajęć zumby wychodzi zmęczona, ale zadowolona. Zajęcia oferowane dla każdego.

ABT – (brzuch, pośladki, uda)

Zajęcia, których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała oraz poprawa siły , elastyczności i kształtu mięśni. Wpływają bardzo korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej. ABT są zajęciami, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć bardzo dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. W trakcie zajęć wykorzystuje się różne przybory takie jak elastyczne taśmy, hantle, obciążniki na nogi, duże i małe piłki oraz platformy do step aerobiku.

Fat Burning

Trening ukierunkowany na intensywne spalanie tkanki tłuszczowej. Oparty na wysiłku aerobowym, w który wplecione są elementy rzeźbiące mięśnie ciała.

Pilates

Ponadto w grafiku znajdą Panie zajęcia Pilates, które polecane są w każdym wieku i na każdym poziomie wytrenowania. Pilates to trening całego ciała, a ćwiczenia inspirowane są jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Zajęcia odbywają się przy dźwiękach spokojnej muzyki a ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni połączone z prawidłowym oddychaniem. Metoda ta jest ukierunkowana na wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu, które stabilizują kręgosłup, poprawę postawy, uelastycznienie ciała, obniżenie poziomu stresu oraz zwiększenie świadomości własnego ciała.

Zdrowy kręgosłup

Autorskie zajęcia, które pomogą zadbać nam o zdrowe plecy, pomogą pozbyć się dolegliwości bólowych, wzmocnić gorset mięśniowy, rozluźnić napięcia. Połączenie Pilatesu, jogi, ćwiczeń rozciągających oraz relaksacyjnych zapewni bezpieczny i jednocześnie bardzo przyjemny trening. Główną uwagę skupia na pracę mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa, otwieranie przestrzeni w ciele, odblokowanie kanałów energetycznych czy rozluźnienie przykurczy. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich nie zależnie od stopnia zaawansowania.

Sztangi

Zajęcia prowadzone przy muzyce z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest jeszcze kilka godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana, smukła sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

Do góry strony